Translate

O MNIE: ja? zwykła nastolatka. Ftografia to moje zycie. Obserwuj mnie tu, a dowiesz się więcej :)

18.01.2013

weekend! ♥

Na reszcie weekend. jejku. jak ja na niego czekałam :)

Dzisiaj była dyskoteka jakąś godzinkę temu wróciłam. Po tańczone ze skręconą kostką zawsze spoko :D Taak Ada ciamajda dzisiaj skręciła sobie kostkę na w-f eh-,- boli.... No ale nic. Na dyskotekę i tak się poszło. Gardło zdarte ale to nic :p Jutro chyba do Poli na noc. Nie no co ja gadam raczej na 100%. W końcu ;)  Ten tydzień był wyjątkowo dziwny. Taki jakiś przymulony, smutny i wgl...  Ale cieszę się, że już się skończył. Dzisiaj piszę tak o wszystkim bo sama nie wiem co tu pisać, a trzeba się ogarnąć i starać się dodawać posty regularnie ;p hahah taa, że niby ja? posty? regularnie? dobry żart :D haha faza jakaś dziwna. Dobra spadam, bo głupoty gadam. 3majcie się miłego piątkowego wieczorku! ;**♥





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz