Translate

O MNIE: ja? zwykła nastolatka. Ftografia to moje zycie. Obserwuj mnie tu, a dowiesz się więcej :)

2.02.2013

dużo się zmieniło.... wiele osób mnie opuściło...

Nie wiem zupełnie co tu napisać. Nie mam na nic ochoty. Mam wszystkiego dość. Tak trudno zrozumieć, że ja też mam uczucia? ta trudno zrozumieć, że mnie też wiele rzeczy może zaboleć? Pytam się! Czy tak trudno to zrozumieć?! Fajnie jest widzieć we mnie tylko te złe wady? Fajnie no to się ciesze! Pozdrawiam ludzi którzy nie mają uczuć ani rozumu! Gratuluje! Na pewno daleko zajdziecie.... A co najgorsze? Że chwilami to już nie wiem co robić. Nie wiem jak postąpić. Jak się odezwać, żeby nikogo nie zranić.. Jestem dziwna. Ale taka jestem i trudno mi będzie się zmienić. Ale z pomocą pewnej osoby wierze że będzie lepiej. Mam taką nadzieje i jej za to dziękuje;* Chcę gdzieś wyjść tak na dłużej. Żeby zobaczyć czy kogoś to będzie interesowało... Tak z czystej ciekawości. Bo tak ostatnio mam co do tego wątpliwości..






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz