Translate

O MNIE: ja? zwykła nastolatka. Ftografia to moje zycie. Obserwuj mnie tu, a dowiesz się więcej :)

5.01.2013

Sylwestrowo!

 No w końcu tu dotarłam i dodaje wpis. jestem trochę spóźniona, bo będzie o sylwestrze no ale trudno... A no i dzisiaj będzie mała niespodzianka ; ))



Sylwester spędziłam w domu, ale nudno nie było . Co prawda miałam o wiele inne plany ale nie wypaliły. w domu było około 18 osób ale ok. : D Bo było tak, że moja siostra robiła imprezę i moi rodzice a jak to ja musiałam się dostosować i były u mnie kuzynki z takiej racji, że do rodziców przyjechała rodzina no i sąsiedzi ;)  Było wesoło. Fajerwerki były na prawdę świetne. Niestety nie zrobiłam im zdjęć bo wtedy nawet o tym nie pomyślałam ;D Noc sylwestrową spędziłam dosyć miło. Było dużo zdjęć większość nie nadaje się do oglądania ale coś tam wybrałam. Były również filmiki. Oj no te filmiki ;p No i nie wiem co tu jeszcze pisać. No co jak to noc w sylwestrową dużo się działo. To na pewno było dużo śmiechu i tańczenia, Grania na x- boxie :) Powtórzyłabym tą noc ale pod warunkiem, że byłoby na niej jeszcze parę osób ;*♥















No i tutaj taka mała niespodzianka :D















____________________________________________________________
Mam nadzieje że wam też sylwester minął dobrze ; ) Zapraszam do komentowania i oglądania wpisów ;) 




Szczęśliwego nowego roku ♥♥!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz