Translate

O MNIE: ja? zwykła nastolatka. Ftografia to moje zycie. Obserwuj mnie tu, a dowiesz się więcej :)

17.01.2013

anything could happen♥ !

 Dobra zebrałam siły i dodaje tutaj wpis. Em.... Moje samopoczucie? Słabe ale dajemy rade. Bo nie można się poddawać. Nie dam po sobie jeździć. Ja jestem sobą nie mam zamiaru się zmieniać. Poprawię się będzie lepiej.A ja w to wierze! I tego się trzymam.  :)

dzisiejszy dzień strasznie szybko zleciał. czwartki i poniedziałki zawsze mijają mi tak szybko. NO i to nawet lepiej. O 17 na korki do Tomaszowa a potem robiłam prezentacje na EDB eem. No nie wiem jaka wyjdzie z tego ocena ale no trudno się mówi :) Nie będę się rozpisywała, bo w sumie nie ma o czym. W sobotę do Poli będą zdjęcia :)  No to do napisania ♥!








http://www.youtube.com/watch?v=5hzgS9s-tE8
Egipt♥♥ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz