Translate

O MNIE: ja? zwykła nastolatka. Ftografia to moje zycie. Obserwuj mnie tu, a dowiesz się więcej :)

22.12.2012

świątecznie

Noo to dziś sobota co oznacza, że za dwa dni już są święta. Dzisiaj rano była próba a potem szybko do Tomaszowa zrobić zakupy świąteczne. Chociaż i tak nie mam jeszcze wszystkich prezentów. Brakuje mi około 3 ale na szczęście rano jeszcze jedziemy w poniedziałek to zdążę je dokupić. ogólnie atmosfera jest trochę napięta, bo wszędzie są te tłumy ludzi którzy wszędzie próbują się dostać. jej nie lubię takich sytuacji. i do tego jest tak strasznie zimno, że ojejciu. Dzisiaj praktycznie cały dzień pomagałam w sprzątaniu. A przed chwila skończyłam pakować prezenty które mi się udało dzisiaj kupić :) Choinka w moim pokoju, juz ubrana choć pewnie i tak ją rozbiorę i zmienię dekoracje, bo jakoś średnio mi się podobają.  Ano i trzeba jeszcze kupić światełka. Jeny tego jest za dużo. Też tak macie przed świętami, ze musicie sobie wszystko zaplanować wcześniej bo potem na ostatnią chwile nic nie można zrobić...? Ja mam tak co roku. Odkąd pamiętam zawsze czegoś zapominałam na święta. I wszystko robiłam lub kupowałam na ostatnią chwile. A szczerze tego nie lubię. Te zdjęcia co tu będą to jeszcze nie wszystko. To jest dopiero pierwsza część :) Bo niestety nie mam jeszcze wszystkich dekoracji powywieszanych : (











_____________________________________________--
Ponieważ nie wiem, czy jest w ogóle sens pisania tych wpisów tutaj to jeżeli już tu jesteś i cie się podoba zostaw po sobie komentarz. Dla ciebie to chwilka a dla mnie coś ważnego. Z góry dziękuję;**

1 komentarz: