Translate

O MNIE: ja? zwykła nastolatka. Ftografia to moje zycie. Obserwuj mnie tu, a dowiesz się więcej :)

21.12.2012

konkurs

No to może od początku. Nie wiem czy pisałam tu o konkursie fotograficznym w mojej szkole, ale jak nie to teraz napisze ;) A więc tematem konkursu było takie świąteczne zdjęcie. Albo coś co się kojarzy ze świętami no tak ogólnie świątecznie ;p No i się okazało, że wygrałam :) No i tak miło. Nagrodą był taki ładny kalendarz na ścianę :)






No to takie zdjęcie wysłałam :) Stwierdziłam, że to właśnie śnieg kojarzy mi się najbardziej ze świętami więc o to i on ;))

Aktualnie na dworze jest masakrycznie zimno ale nie ma śniegu :( No i co to za święta ja się pytam ?! Ale mam nadzieję, że jednak go troszeczkę przybędzie bo jeszcze fajnie by było wybrać się na sesje zdjęciową :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz